AyrıLıK çıKmış AşK FallarıNda SöZleri

List Of Ayrılık Çıkmış Aşk Fallarında Sözleri References. O yüzden gitti demek ki. Gelmiş bizi bulmuş var bir nasip.

Hakan Altun meşhur tabelanın altında 14 Şubat'ta yine umut diledi
Hakan Altun meşhur tabelanın altında 14 Şubat'ta yine umut diledi from www.bursahakimiyet.com.tr

Olmadı nedendir hayır şer değil. Ağlamaksa hiçbir türlü geriye getirmezdi gideni. Ama o beni hiç sevmemişti.

Sevgiliye Ayrılık Sözleri Veya Kısa Yada Uzun Ayrılık Sözlerden.


Olmadı nedendir hayır şer değil. Ne uzundur unutmak bir bilsen, her akşam. O yüzden gitti demek ki.

Zaman Bizlere En Güzel Kapak Sözleri Yazmaya Teşvik Edebiliyor.


Evet, sen kalbinde büyüttükçe, onlar da büyürler ve sığamayacaklarını. Ayrılmış olsakta, sen hep var olacaksın sen orda ben burda bi çareyiz, solmuş be gondiller sensiz bensiz, ayrılık ne yapmış neler etmiş, gelmiş. Ayrı kalmak çok kötü bi şeydir.

Ayrılmış Olsakta, Sen Hep Var Olacaksin.


Giderek daha çok seviyorum seni demişti. Tam bi yıl oldu bak bugün. Gelmiş bizi bulmuş var bir nasip.

Bir Gün Herkes Gider Mi Acaba.


Ay doğarken bir söğüdün arkasından, gül yüzünde sisli bir esintiyle, akşamın göçüsüne hüzün serperek ve yağmurdan geceye perdeler çekerek beni düşün unutma. Hep yalan hepsi bir anlık hayalmiş. Gelmiş bizi bulmuş var bir nasip.

Şimdi Hoşçakal Deme Zamanı Ama Sen Hoşça’kalmayı Hak Etmiyorsun Be Gülüm.


~ yarınsız bir sözüm geçecek için değersiz bir insanım anladım bunu, senin için sadece biriymişim senin için ayrı bir dünyaymışım anladım bunu. Hakan altun hep var olacaksın dinle unutma unutma. Ayrılık ne yapmış neler etmiş.

Posting Komentar untuk "AyrıLıK çıKmış AşK FallarıNda SöZleri"