AşK DeğIl Yalan Idim SöZleri

Cool Aşk Değil Yalan Idim Sözleri 2022. Aşkı kırdın, aşk olsun sana. Dizlerinin yerine dayasaydım taşlara hani bendim yedi renk hani.

DUYDUM Kİ UNUTMUŞSUN Mi Minör Kürdi Karaoke Md Altyapısı Şarkı Sözü
DUYDUM Kİ UNUTMUŞSUN Mi Minör Kürdi Karaoke Md Altyapısı Şarkı Sözü from www.izlesene.com

Yalan söyledikleri için değil, güven. Duydum ki unutmuşsun gözlerimin rengini duydum ki unutmuşsun gözlerimin rengini yazık olmuş o gözlerden sana akan yaşlara. Neden beni kimse anlamıyorki sadece mutlu olmak istiyorum çok şeymi istedim ben bu hayattan ağlamadan gülmek.

Yazık Olmuş O Gözlerden, Sana Akan Yaşlara.


Duydum ki unutmuşsun gözlerimin rengini. Yazık olmuş o gözlerden sana akan yaşlara. Hani gündüz hayalin geceler rüyan idim.

Duydum Ki Unutmuşsun Gözlerimin Rengini.


Demek ki onun için aşk değil yalan imiş. Bir zamanlar sevginle ateşlenen başımı. Yalan sözleri yazımızda hayatınız ile ilgili yalan sözleri, laf sokucu yalan lafları ve yalan söyleyen kişiye yalan mesajları bulabilirsiniz.

Idim Hani Gündüz Hayalin Geceler Rüyan Idim Demek Ki Senin Için Aşk Değil Yalan Idim Acırım Heder Olan O En Güzel Yıllara Demek.


Hani bendim yedi renk hani tende can idim. Ama artık öldüm sana, sen hiç boşa bekleme beni. O beklediğim sendin / hayatıma hoş geldin / kalbimde hissettim / uçunca bir güvercin / hiç sevmedim, ben kimseyi bu kadar / aşk böyle mi, yana yana yakalar. /.

Ağlarım Yoksun Sen Halim Yaman Yanarım Bırak Bu Dünya Yalan Gel.


Hep korkarız yalnızlıktan ama bil ki yalnızsan; Aşk değil yalan imiş sözleri. Benim için artık sen koskoca bir boşluksun.

Sunay Akın Sözleri Ceyhun Yılmaz Sözleri Can Yücel Sözleri Hayal.


Yalan, apaçık ortada her şey yalan. Düşerken duramazsın susarken anlatamazsın belki de ne bileyim ben uzaksan duyamazsın bıraksam bulamazsın nerdeyim biliyorum ben yalan ne diyorsam ne duyduysam hep. Hani̇ bendi̇m yedi̇ renk hani̇ tende can i̇di̇m hani̇ gündüz hayali̇n geceler rüyan i̇di̇m demek ki̇ seni̇n i̇çi̇n aşk deği̇l yalan i̇di̇m.

Posting Komentar untuk "AşK DeğIl Yalan Idim SöZleri"